Podbij branżę SEO z Data Driven. Rozmowa ze Sławkiem Czajkowskim

Dzień dobry. W formie małego wstępu do wywiadu, który zaraz przeczytasz chciałbym zaznaczyć dwie rzeczy: ze Sławkiem znamy się pół roku, a od niedawna pracujemy razem w zespole SurferSEO. Po drugie: Sławek jest prawdziwym “wyjadaczem” branży i niezwykle kompetentnym ekspertem. To co cenię w Sławku najbardziej to fakt, że chętnie dzieli się swoją wiedzą. Tak też chciałem skonstruować ten wywiad, abyś ty,…

Jak pisać teksty SEO i rankować wysoko w Google?

Dobre treści SEO to podstawa w budowaniu topowej pozycji w wynikach Google. Budowanie silnej pozycji powinno rozpocząć się od stworzenia silnych fundamentów (czytelna strona, szybki serwer), a następnie wypełnieniu przestrzeni wysokojakościową treścią. W tym wpisie dowiesz się w jaki sposób pisać artykuły SEO, które zapewnią Ci setki organicznych wejść tygodniowo. Zaczynamy! Od czego zacząć? Google posługuje się bardzo prostą logiką: chce wyświetlać…

Dlaczego moja strona spadła w Google? Rozwiąż problem!

Jeśli Twoja strona niespodziewanie zaczęła spadać w Google to świetnie, że tutaj trafiłeś. Pokażę Ci dzisiaj kilka powodów, przez które strona mogła spaść w wynikach wyszukiwania. Jeśli czytasz ten post czysto rozrywkowo, a Twoja strona ma się dobrze – spróbuj zapamiętać jak najwięcej. Lepiej uniknąć spadków niż się odbijać od dna. Zaczynamy! Spadek pozycji w Google – dlaczego tak się stało? 1. Update algorytmu…

Czy Pogo Sticking wpływa na SEO strony?

Wiele osób myli pojęcie Pogo Stickingu z Bounce Rate. To błąd. Gdy użytkownik wejdzie na stronę typu onepage to w końcu z niej wyjdzie i Bounce Rate będzie wynosił 100%. Czy to źle? Nie. Jaka jest różnica między Pogo Sticking a Bounce Rate? Bounce rate: Można zdefiniować jako procent osób, które przejrzały jedną stronę na stronie internetowej. Jeśli użytkownik czytający post na blogu nie wszedł w inny post lub na stronę…

Jak poprawić pozycję strony w Google? 9 skutecznych sposobów!

Jeszcze niedawno Google było bardzo prostym narzędziem. Wystarczyło zastosować kilka strategii, aby odnieść sukces w wyszukiwarce. Czasy się zmieniły, Google ewoluowało i żeby w ogóle myśleć o szczytach, trzeba się do tego dobrze przygotować. Jak zapewne wiesz, pozycja Twojej strony w Google ma ogromne znaczenie. Nieważne czy sprzedajesz pizzę, piszesz bloga czy masz firmę konsultingową. Wysoka pozycja zapewni Ci zapytania lub bezpośrednio…

Słownik SEO: Boilerplate Titles (Co to i dlaczego należy unikać)

Zapewne nie raz spotkałeś się z słowem, którego nie rozumiesz, a którego zrozumienie mogłoby znacząco Ci pomóc. I nie, nie mam na myśli wielkiego napisu “liphawule” obok okablowania elektrycznego na południu Afryki :) Dziś wytłumaczę Ci czym są tzw. boilerplate titles i dlaczego powinieneś ich unikać, jeśli zależy Ci na wysokiej pozycji w Google. Jeśli chcesz dowiedzieć się jak poprawić pozycję swojej…

Ahrefs – poznaj narzędzie

Ahrefs to jedno z kluczowych narzędzi do analizy SEO. W skład jego funkcjonalności wchodzi analiza linków, wyszukiwanie słów kluczowych i estymacja ruchu, badanie stron, wyszukiwanie treści, audytowanie strony oraz tropiciel pozycji. Za pomocą Ahrefs możemy również porównać domeny, sprawdzić jej pozycję, profil linków, ilość odsyłających domen i wiele, wiele więcej. Chciałbym przybliżyć Ci to narzędzie ponieważ uważam, że jest ono doskonałym partnerem…