Podbij branżę SEO z Data Driven. Rozmowa ze Sławkiem Czajkowskim

Dzień dobry. W formie małego wstępu do wywiadu, który zaraz przeczytasz chciałbym zaznaczyć dwie rzeczy: ze Sławkiem znamy się pół roku, a od niedawna pracujemy razem w zespole SurferSEO. Po drugie: Sławek jest prawdziwym “wyjadaczem” branży i niezwykle kompetentnym ekspertem. To co cenię w Sławku najbardziej to fakt, że chętnie dzieli się swoją wiedzą. Tak też chciałem skonstruować ten wywiad, abyś ty,…

Teksty SEO, czyli jak pisać artykuły SEO i rankować top1 w Google

Jeżeli trafiłeś tutaj, aby dowiedzieć się jak pisać teksty SEO to mam dla Ciebie całkiem sporo wskazówek! Dobre treści SEO to podstawa w budowaniu topowej pozycji w wynikach Google. Dobry seo copywriting wzmocni Twoje inne działania, bez niego nie przyniosą spodziewanych efektów dla strony internetowej. Budowanie silnej pozycji powinno rozpocząć się od stworzenia silnych fundamentów (czytelna strona, szybki serwer), a następnie wypełnieniu…

Dlaczego moja strona spadła w Google? Rozwiąż problem!

Jeśli Twoja strona niespodziewanie zaczęła spadać w Google to świetnie, że tutaj trafiłeś. Pokażę Ci dzisiaj kilka powodów, przez które strona mogła spaść w wynikach wyszukiwania. Jeśli czytasz ten post czysto rozrywkowo, a Twoja strona ma się dobrze – spróbuj zapamiętać jak najwięcej. Lepiej uniknąć spadków niż się odbijać od dna. Zaczynamy! 1. Update algorytmu Google Google aktualizuje swój algorytm praktycznie każdego dnia. Przed…

Czy Pogo Sticking wpływa na SEO strony?

Wiele osób myli pojęcie Pogo Stickingu z Bounce Rate. To błąd. Gdy użytkownik wejdzie na stronę typu onepage to w końcu z niej wyjdzie i Bounce Rate będzie wynosił 100%. Czy to źle? Nie. Jaka jest różnica między Pogo Sticking a Bounce Rate? Bounce rate: Można zdefiniować jako procent osób, które przejrzały jedną stronę na stronie internetowej. Jeśli użytkownik czytający post na blogu nie wszedł w inny post lub na stronę…

Jak poprawić pozycję strony w Google? 9 skutecznych sposobów!

Jeszcze niedawno Google było bardzo prostym narzędziem. Wystarczyło zastosować kilka strategii, aby odnieść sukces w wyszukiwarce. Czasy się zmieniły, Google ewoluowało i żeby w ogóle myśleć o szczytach, trzeba się do tego dobrze przygotować. Jak zapewne wiesz, pozycja Twojej strony w Google ma ogromne znaczenie. Nieważne czy sprzedajesz pizzę, piszesz bloga czy masz firmę konsultingową. Wysoka pozycja zapewni Ci zapytania lub bezpośrednio…

Słownik SEO: Boilerplate Titles (Co to i dlaczego należy unikać)

Zapewne nie raz spotkałeś się z słowem, którego nie rozumiesz, a którego zrozumienie mogłoby znacząco Ci pomóc. I nie, nie mam na myśli wielkiego napisu “liphawule” obok okablowania elektrycznego na południu Afryki :) Dziś wytłumaczę Ci czym są tzw. boilerplate titles i dlaczego powinieneś ich unikać, jeśli zależy Ci na wysokiej pozycji w Google. Jeśli chcesz dowiedzieć się jak poprawić pozycję swojej…

Ahrefs – poznaj narzędzie

Ahrefs to jedno z kluczowych narzędzi do analizy SEO. W skład jego funkcjonalności wchodzi analiza linków, wyszukiwanie słów kluczowych i estymacja ruchu, badanie stron, wyszukiwanie treści, audytowanie strony oraz tropiciel pozycji. Za pomocą Ahrefs możemy również porównać domeny, sprawdzić jej pozycję, profil linków, ilość odsyłających domen i wiele, wiele więcej. Chciałbym przybliżyć Ci to narzędzie ponieważ uważam, że jest ono doskonałym partnerem…