Marketing

Co to marketing bezpośredni i dlaczego warto go stosować?

Dotrzeć do zainteresowanych to jedno. Sprzedać im nasz produkt/usługę to drugie. Znaleźć magiczny sposób na realizację tego trudnego zadania to rzecz niebanalna, ale przecież istnieją sprawdzone (choć niedocenione!) sposoby. Prawdziwym liderem w generowaniu konwersji jest marketing bezpośredni i to o nim dzisiaj opowiem. Dlaczego to mail jest najskuteczniejszą formą dotarcia do leadów? Czym wyróżnia się na tle innych strategii marketingowych? Dlaczego jest…

Jak wykorzystać błędy myślowe w kampaniach reklamowych?

Dziś dowiesz się jak wykorzystać błędy myślowe w kampaniach reklamowych! W tym momencie na każdym kroku jesteśmy bombardowani informacjami o fake newsach, aferach, przekręconych wypowiedziach, czy zakłamanych sondażach.  Rozwój Internetu całkowicie zmienił sposób, w jaki ludzie rozróżniają informacje prawdziwe od fałszywych. Doszliśmy do momentu, w którym nie liczy się dokładne odwzorowanie rzeczywistości, a pozbawiona treści informacja. Uzależniony od danych umysł musi zaspokajać…