Marketing

Jak sprzedawać więcej? Wykorzystaj potężne narzędzie sprzedaży!

Pomyśl, kiedy ostatnio sprzedałeś jakiś produkt swojemu koledze lub koleżance? Jak to wyglądało? Ile Ci zapłacono? Nie musisz się burzyć, wiem, że niekoniecznie jesteś sprzedawcą, a sprzedaż nie jest Twoim sposobem na życie. Jednak mogę się założyć, że w ubiegłym tygodniu sprzedałeś więcej produktów niż Mateusz Grzesiak telefonów Huawei. Skąd ta pewność? Bo każdy z nas sprzedaje. Poprzez rozmowy, SMS’y, w metrze…

Jak zdobyć uwagę w Internecie wykorzystując strach? Wzrost CTR o 98%

Jak wykorzystać strach

Nie raz widziałeś lub widziałaś reklamy, w które aż chciało się kliknąć. Nie dało się przejść obok nich obojętnie. Zastanawiałeś/aś się kiedyś jak zdobyć uwagę w Internecie i wykorzystać ją na swoją korzyść? Prawdopodobnie większość z reklam, które widziałeś/aś bazowała na bardzo prymitywnym aspekcie naszej psychiki – strachu. To nie musiał być od razu horror, duch czy inny taki. Wystarczyło, że twórca reklamy…

Jak skutecznie promować wydarzenie w Internecie?

Jak promować wydarzenie w Internecie?

Gdy pięć lat temu zaczynałem swoją przygodę z eventami nie sądziłem, że porywam się z motyką na słońce. W głowie snułem wyłącznie wizje pełnego sukcesu. Wielu specjalistów powie Wam, że tak należy – że trzeba zasypiać z przeświadczeniem o pełnym sukcesie. W jakiejkolwiek branży. I ja się z tym zgadzam. Nie można zasypiać z myślą, że coś pójdzie nie tak. Nie wolno…

Czy Crowdfunding może pomóc korporacji?

crowdfunding

Wyobraźmy sobie, że gigantyczna firma jak Apple lub BMW organizuje zbiórkę pieniędzy na platformie crowdfundingowej. Abstrakcja, prawda? Po co im nasze pieniądze? Przecież i tak ich wspólny zysk netto w 2017 roku opiewa na roczny budżet wydatków Polski. Zatem jak to jest, że crowdfunding korporacyjny ma sens i realnie może wesprzeć strategię marketingową?  Spis treści: 1. Czym jest Crowdfunding 2. Przykłady zastosowania 3.…

Co to marketing bezpośredni i dlaczego warto go stosować?

Dotrzeć do zainteresowanych to jedno. Sprzedać im nasz produkt/usługę to drugie. Znaleźć magiczny sposób na realizację tego trudnego zadania to rzecz niebanalna, ale przecież istnieją sprawdzone (choć niedocenione!) sposoby. Prawdziwym liderem w generowaniu konwersji jest marketing bezpośredni i to o nim dzisiaj opowiem. Dlaczego to mail jest najskuteczniejszą formą dotarcia do leadów? Czym wyróżnia się na tle innych strategii marketingowych? Dlaczego jest…

Jak wykorzystać błędy myślowe w kampaniach reklamowych?

Dziś dowiesz się jak wykorzystać błędy myślowe w kampaniach reklamowych! W tym momencie na każdym kroku jesteśmy bombardowani informacjami o fake newsach, aferach, przekręconych wypowiedziach, czy zakłamanych sondażach.  Rozwój Internetu całkowicie zmienił sposób, w jaki ludzie rozróżniają informacje prawdziwe od fałszywych. Doszliśmy do momentu, w którym nie liczy się dokładne odwzorowanie rzeczywistości, a pozbawiona treści informacja. Uzależniony od danych umysł musi zaspokajać…